Här kan du enkelt boka, ändra tid eller avboka din besiktning. Ange ditt registreringsnummer och klicka på Sök lediga tider.
Du betalar enkelt med Klarna online eller med kort, Swish eller Klarna på stationen. Vill du inte använda Klarna kan du i webbokningen välja ”Betala på station”. Observera att alla våra stationer är kontantfria.
Ange ditt registreringsnummer och klicka på Sök lediga tider.
Vid avbokning av en förbetald tid sker återbetalningen automatiskt via Klarna inom 1-2 arbetsdagar. Om betalningen gjorts via inbetalningskort (inbjudan) behöver vi återbetala pengarna till ditt bankkonto. Kontakta oss via formuläret.
Har du fått en inbjudan, skriv in registreringsnumret så kan du bekräfta eller boka om den föreslagna tiden. Superenkelt!
Om du vill lägga till ett släp eller husvagn behöver vi hjälpa dig. Kontakta oss via formuläret.
Behöver du hjälp, ring 0774-400 800 eller använd kontaktformuläret som du hittar här.
Du kan också ställa frågor i chatten eller söka i Frågor och svar.
Vi på kundtjänst hjälper dig med alla dina frågor, stora som små! Kontakta oss eller kika bland frågor och svar.
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Fyll i vårt kontaktformulär!