Hur gör jag för att boka om min tid?

Vid ombokning anger du ditt registreringsnummer vid, BOKA BESIKTNING eller Boka här. Med anledning av att vi har lanserat ny internetbokning är inte alla funktioner i gång ännu men har du själv bokat en tid och skapat ett konto eller bekräftat bokningen med din mailadress och/eller mobilnummer följer du instruktionerna.

Om din bokning inte är bekräftad med ett konto, mailadress eller/eller mobilnummer måste vi be dig kontakta Kundtjänst tel. 0774-400 800 eller kundtjanst@besikta.se

Har du fått en inbjudan som du önskar ändra bekräftar du din bokning i slutet av boknigsflödet med din mailadress eller/och mobilnummer.

Vid ombokning går det utmärkt att både byta tid och station, vid ombokning försvinner din gamla tid automatiskt och eventuell inbetalning gäller för den nya tiden (vid avbokning återbetalas pengarna automatiskt på samma sätt som du har betalt).

 

Fler vanliga frågor

kundtjanst

Öppettider Kundtjänst

Måndag – Fredag: 7-19
Lördag: 8-16
Söndag: 11-18